Dansk Boligforsikring oplever, at mange danske forsikringsindehavere har svært ved at finde rundt i alle de forsikringstilbud, der findes. Derfor vil Danmarks førende forsikringsselskab inden for ejerskifteforsikringer gøre det nemmere for danske husejere at finde rundt i forsikringsjunglen.
Alle er klar over, at forsikringer er en god ting. Men under den åbenlyse forsikringstrætop gemmer der sig en urskov af forsikringer, der kan være umulige at finde rundt i. Mange danskere farer derfor vild og ender på den forkerte gren – et resultat, der koster mange penge. Derfor vil Dansk Boligforsikring nu hjælpe almindelige danske familier og husejere til nemmere at forstå de forsikringer, de med fordel kan vælge. De vil rydde op i junglevirvaret og skabe en hjælpsom infrastruktur.
Dansk Boligforsikring svarer på danske husejeres spørgsmål
Dansk Boligforsikring har i flere år assisteret ved telefonerne, så danskere, der er involveret i en bolighandel, kan få svar på deres spørgsmål. Men Dansk Boligforsikrings kundeservice oplever en øget efterspørgsel på medarbejdere med den rette viden, og derfor opjusterer forsikringsselskabet sit engagement i kundeserviceafdelingen. Dansk Boligforsikring har således over 40 ansatte, hvilket er en stigning på 30 medarbejdere siden virksomhedens start i 2002.
- Når du ringer til Dansk Boligforsikring kan du få kompetent vejledning i
- Hvorfor du skal huske en ejerskifteforsikring
- Hvad en sælgeransvarsforsikring er
- Hvordan du står stillet som sælger af ejendom
- Hvorfor du ikke skal stole blindt på tilstandsrapporten
Forsikringsselskabet, der i 2012 havde næsten 50 % af ejerskifteforsikrings-markedet, har skaleret sin medarbejderstab, så efterspørgslen på bolig- og forsikringsrådgivning kan afhjælpes. Hvis du gerne vil vide mere om forsikringer – for eksempel ejerskifteforsikringer – kan du se Dansk Boligforsikrings forklarende video her.
Flere oplever bedre service – alligevel er vi ikke tilfredse
Dans Boligforsikrings nye indsats skal ses i lyset af nye undersøgelser i forsikringsbranchen. Det er nemlig blevet konkluderet, at forsikringsselskaber, der udøver god kundeservice mister kunder – de forsikringsselskaber, der derimod udøver rigtig god kundeservice, beholder de danske forsikringstagere.
Det kunne en ny rapport fra EPSI-Danmark konkludere i deres undersøgelse af danske forsikringsselskaber. Der er derfor meget at hente – både kundemæssigt og økonomisk set – for de forsikringsselskaber, der ikke får topkarakter i undersøgelsen.
Nogle af de punkter danske forsikringsindehavere er meget optaget over er
- Kompetent kundeservice
- Hurtig behandlingstid
- Få berøringsflader
Danskerne sætter pris på kundeservicemedarbejdere, der kan deres kram. Samtidigt bliver de meget tilfredse, hvis deres sag behandles hurtigt, mens kontakten med selskabet skal være så nem som overhovedet muligt. Det er tre parametre Dansk Boligforsikring har taget til sig. Selskabet har for kort tid siden opdateret sine processer, så kunder hos Dansk Boligforsikring får endnu bedre service end før.
Mangler du et ordentligt forsikringsselskab?
Hvis du mener, du ikke får nok ud af dit forsikringsselskab, kan du altid ringe til Dansk Boligforsikring på 59 49 88 44 eller besøge virksomhedens hjemmeside. Der sidder der altid erfarne og dygtige medarbejdere klar ved telefonen. Du kan også få svar på alle dine spørgsmål om forskellige forsikringer, hvilken forsikring, der passer til dig samt andre brancherelevante spørgsmål.