Vi har alle oplevet det. Vi kommer gående på strøget og pludselig står der, som ud af ingenting, en person og vifter med en eller anden form for reklame foran næsen på en. Nogle af os fejer dem bare væk, mens andre af os høfligt tager imod og lader som om vi er interesseret, i hvert fald til vi når til en skraldespand, hvor omtalte reklame bliver “tabt”. Jeg har i grunden aldrig forstået at det aldrig er gået af mode, for det kan altså ikke virke særlig godt, men der er jo også andre former for reklame, som man rent faktisk kan bruge til noget. mulighederne er mange, men jeg taler naturligvis om USB nøgler med tryk.
Så sent som i går, stod jeg og manglede en USB, for den jeg normalt render rundt med i lomme var ikke stor nok. Jeg begyndte at lede rundt omkring i min lejlighed, for jeg var sikker på at jeg havde en anden, hvilket viste sig også at være tilfældet, Jeg blev ikke overrasket over at der her også var tale om USB nøgler med tryk, for det det er jo ikke nogen ny idé, men jeg kunne ikke lade være med at tænke på hvor meget firmaet, som her skal forblive navnløst, egentlig havde fået for deres penge. Det var en ganske gammel USB nøgler med tryk, så ikke blot har den været mere brugbar end nogen anden reklame jeg nogensinde har modtaget, den har også virket meget længere.
Nå, men historien er jo egentlig ikke så meget længere, jeg undrer mig bare over at der ikke er flere firmaer der bruger denne taktik med USB nøgler med tryk.